Ik heb neppe beats toegestuurd gekregen. Wat moet ik nu doen
Beste goeie vraag leden
Ik heb afgelopen week de Beats By Dre Studio Silver besteld bij hoofdtelefoonoutlet.nl Nou zijn ze vandaag aangekomen en ze bleken nep te zijn. Hier volgen enkele bewijzen waarom ze nep zijn :
Geen batterijen meegeleverd
Op de doos staat een studio met het lichtje uit deze staat altijd aan afgebeeld
Op de grote adapter staat geen beats wat er normaal wel staat
Bovenhoofdkussen slecht afgewerkt
Hoesje slecht afgewerkt
Boekjes niet origineel ingepakt
Bij de boekjes mist het boekje warranty
Aan het plastic merk je dat het nep is
De kabeltjes zijn nep
Geluid is niet zo goed als de originele
Na onderzoek op het internet blijkt dat ik niet de enige ben. Deze persoon heeft ook in het verenigd koninkrijk een soort zelfde winkel, onder de naam headphoneoutlet.uk ( als ik me niet vergis ). Als je op beslist kijkt staan er reacties zoals : scherpe prijzen, goede producten. ALLEMAAL FAKE, deze zijn om de zoveel tijd door de beheerder geplaats. Na onderzoek op de sites van het VK blijkt dat deze site heel onbetrouwbaar is, er wordt niet gereageerd op email etc.
Nou is mijn vraag : wat moet ik hier aan doen, ik ga ze morgen terugsturen maar ben bamg dat ik en mijn geld en mijn pakketje ook niet meer terug krijg. Moet ik ze aanklagen. Aan de politie geven. Help alstublieft het is nl ook niet een klein bedrag maar een best wel groot bedrag van €189
Mvg IkBenHakan
https://maps.google.nl/maps?q=2de+Pioenstraat+39A,+3073+EM+Rotterdam&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=51.894301,4.503015&cbp=13,213.8,0,0,0&cbll=51.894355,4.503074&ved=0CAsQ2wU&sa=X&ei=TttFUtTRA6beiwa3mYHYDQ
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.