Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik wil opnemen op Fraps of Hypercam met me Headset hoor ik me eigen microfoon niet. Dit werkt wel op Skype. Weet iemand wat het probleem is?

Als ik wil Opnemen met Fraps of Hypercam 3, dan hoor ik me eigen geluid niet. Het licht echter niet aan me Headset want het werkt wel bij: CamTasia. maar die is maar voor 30 dagen.

Ik heb al bij me instellingen van Fraps Of Minecraft gekeken, maar kon het daar ook niet vinden. Op skype horen me vrienden me wel dus het ligt nogmaals denk ik niet aan de headset.

Hopelijk kan iemand mij zo snel mogelijk helpen.

Met Vriendelijke Groet baspieter100

Toegevoegd na 1 minuut:
Met eigen Geluid Bedoel ik Me microfoon/Stem Als je bijvoorbeeld een Commentary wilt doen op youtube.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
806

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op twee plekken kun je ven controleren of de juiste microfoon wel is ingeschakeld (in jouw geval dus de microfoon van de headset):
1. In het programma zelf. Open bijvoorbeeld Hypercam, ga naar Sound, zet een vinkje bij "Record sound from" en selecteer in het venster jouw headset.
2. Ga op je pc naar Start > Configuratiescherm > Geluid en selecteer onder "Opnemen" de microfoon van je headset.

Dan zou het moeten werken...
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding