Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net een nieuwe Ipod toch maar, hoe zet je muziek op een Ipod?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Audio
724
paulus811
15 jaar geleden
Bij een nieuwe Ipod zit een handleiding en daar dat precies in!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan moet je Itunes installeren. Maar dat komt waarschijnlijk gelijk als je, je Ipod aan de computer aansluit.
Dan moet je bij Limewire of een ander programma moet je liedjes opzoeken. Je moet zorgen dat die in je computer staan opsgeslagen.
En dan kan je ze vanaf je computer naar Itunes zetten.
Gewoon kopiëren en plakken.
Daarna klik je links op je eigen Ipod(zie je afgebeeld daar spreekt voor zich denk ik) En dan synchroniseren.
Dan staan de liedjes er op als het goed is ;)

Succes ermee!
Groetjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met het programma iTunes.

Eerst sleep je je mp3-tjes in het hoofdscherm.
Dan maak je een afspeellijst (in de linker kolom).
Dan sleep je je liedjes naar de lijst.
Dan sluit je je iPod aan (die ook in de linker kolom komt te staan).
Dan selecteer je de iPod.
Dan verschijnt er een scherm met tabbladen waarin je kunt aangeven wat je op je iPod wil hebben staan (muziek, foto's, agenda, etc.)
Daarna klik je op "sync". :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iTunes installeren, dan al je muziek in iTunes importeren, dat gebeurt denk ik automatisch ook wel, dan moet je het kabeltje wat je bij je iPod Touch krijgt in de USB poort doen, en aan de andere kant de iPod, dan zie je de iPod verschijnen bij iTunes, dan moet je wat aanmelden volgens mij. dan moet je de iPod in iTunes aanklikken, dan op muziek klikken en op synchroniseren, dan kan je óf alle muziek synchroniseren, óf alleen maar verschillende mappen muziek, die je in iTunes zelf maakt.
ik hoop dat je hier wat aan hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding