Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een betaalde of onbetaalde muziek downloadsite waar ik albums en losse nummers kan downloaden?

Nu 4usonly en vervolg niet meer bestaat zoek ik een nieuw middel tot downloaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
908

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij Spotify kan je heel veel muziek luisteren, maar ook downloaden. Al is dat wel betaald (link staat bij de bronnen).
Verder download ik muziek altijd gewoon bij torrentsites. Ik weet niet of die illegaal zijn, maar ze werken wel goed. Al heb je dan wel een programmatje nodig om die torrents weer te kunnen downloaden. Ik weet niet of ik namen van torrentsites bij dit antwoord mag zetten, dus dat doe ik maar niet. Je kan gewoon even op Google zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes kan ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn veel sites voor... Men heeft natuurlijk de grootste illegale download site, maar je kan ook kijken bij mp3z.nl. Een andere goede mogelijkheid is Spotify. Weer een andere mogelijkheid is downloaden via youtube.nl, door middel van sites op internet (zoek even op google).

Toch vindt je ook vaak veel albums / nummers in iTunes, Bearshare, of dat soort programma's ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding