Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat mijn muziek afgespeelt wordt via mijn oortjes ipv de luidspreker?

Ik heb al ong een jaar een Ipod Nano met camera. Ik weet niet precies welke generatie dat is maar, het is de ipod op de foto.

Nu deed ik net mijn oortjes in mij ipod (de oortjes die ik altijd al heb, van apple zelf) en speelde mijn ipod de muziek af via de luidspreker (en heel zachtjes) via de oortjes. Toen ik mijn oortjes eruithaalde terwijl me muziek nog liep, blijf mijn ipod de muziek via luidspreker afspelen. terwijl als je dit normaal doet, hij automatisch op pauze gaat.

Realtek HD Audio Manager (een programma voor het regelen van het geluid van oortjes als je deze aansluit op je pc) heb ik laatst op mijn pc gezet en geopend. Ook een paar instelling que geluid veranderd. Kan het hier aan liggen of heeft dit er niks mee te maken?

Ik heb alle instellingen hiervan gereset, en ook mijn ipod op fabrieksinstellingen gezet.

Nu kort gezegt: weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Als ik me muziek helemaal uitzet op me ipod, dus het balke helemaal naar links, speelt hij gewoon nog muziek af (bst wel hard) via de luidspreker, terwijl die normaal ook uit moet zijn dan.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ohnee verbetering: muziek helemaal uit is gewoon heel hard via de oortjes en luidspreker uit. Dus het volume blijkt alleen invloed te hebben op de luidspreker en niet op de oortjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit moet ergens bij de instellingen staan. Anders moet je de gebruiksaanwijzing even lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding