Na het aansluiten van een USB-microfoon krijg ik geen geluid meer, althans, nu eens wel, dan weer niet. Wat kan ik doen?
Ik kocht een interface tussen mijn dynamische microfoon en mijn laptop, de MicLink. Wanneer ik die aansluit, kan ik in mijn multitrack-software tracks inspreken en je kunt visueel zien dat er iets opgenomen wordt. Maar je hoort het niet. Daarnet heb ik het toch even kunnen horen toen ik het afspeelde, maar dat lukte dus een enkele keer. Vreemd genoeg had ik daarnet dan weer wél de mogelijkheid om muziek die in mijn muziekbibliotheek staat af te spelen, maar bij Youtube kreeg ik geen geluid. Nu lukt het zelfs niet meer uit de muziekbibliotheek, en Youtube is nog steeds zonder geluid. Ik snap dus helemaal niet wat er aan de hand is. Ik heb al geprobeerd bij mijn audio instellingen, waar je kunt kiezen tussen 'Generic USB Audio Device' en 'Realtek AC97 Audio' te switchen tussen de twee, maar het resultaat blijft heel vreemd. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik het verhelpen? De MicLink werkt zonder te installeren software.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.