Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan me zeggen wat dit voor een setje is?

Daarnaast had ik graag geweten of ik het zo kan om ombouwen dat ik er een 3.5mm aansluiting aan kan sluiten. En of het iets voorstelt dat setje. Of is het maar oude rotzooi. Ik heb er niet veel verstand van maar het lijkt me wel goed spul. Ik wil het uiteindelijk aan mijn bed aansluiten. Zodat ik 's Avonds alleen mijn iPhone hoef aan te sluiten en dan nog even ontspannende muziek kan luisteren. Wie o wie kan me hiermee helpen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Dat is een versterker met drie weg uitgang.
Dus 1 (mono) ingang welke hij versterkt naar 3 (woofer, mid en tweeter) uitgang.
Natuurlijk kun je er een 3,5mm aansluiting op maken voor je iPhone maar dan moet je kiezen welk kanaal je gaat beluisteren, links of rechts. (Of heb je er twee van)
Daarnaast zal je naast die speaker er eigenlijk nog twee op aan moeten sluiten. (En eventueel nog drie voor de ander kanaal) Voluma zal dan ook via je iPhone geregeld moeten worden.
Dat wordt stuiteren in bed....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dit gaat ombouwen naar 3,5mm plug, zal je geluid nogal zacht zijn.
Het geluids singnaal wat de iphone uitzend is een zogenoemde LOW IN/OUTPUT. De versterker heeft eigenlijk een "normaal" signaal nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het een zg "passief filter", dus zit er geen versterker in. Maar als het ding wel een 12 volt voedingspanning aansluiting heeft zal ik me wel vergissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing