Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kun je afdingen als je 3 Ipods koopt van €205,- per stuk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
854

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tot zover de verkoper meegaat..

Ga naar een winkel en neem de tijd om af te dingen. Twijfel of je ze wel wilt halen. Of het niet beter is om er toch nog even mee te wachten. Of je collega echt wel een ipod nodig heeft enz. Bedenk vooraf zo veel mogelijk redenen om het niet te doen.

Vraag ook om de goedkopere variant te bekijken, twijfel tussen deze twee versie en doe daarna pas je bod.

Ik zou gaan voor 2 + 1 gratis, volgens mij is dat namelijk best te doen.

En het belangrijkste... Gaan ze niet met je mee, loop dan de winkel uit. Dan kun je het bij de volgende winkel nog eens proberen. Overigens werkt dit het beste waar verkopers zelf commissie krijgen op producten. (bijvoorbeeld bcc)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig om te zien dat er hiervoor een min is gegeven. Vast van iemand die nooit afdingt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 + 1 gratis = 205 euro. Het antwoord staat er in + een uitleg hoe je dit voor elkaar gaat krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ik zie dat bcc laagste prijs garantie heeft en dat ze een soort 'deal' hebben dat wanneer je iets bij een andere winkelgoedkoper ziet, je dat verschil terugkrijgt. In hun 'deal'lijstje staat Media Markt ook en aangezien je daar een iPod voor 199,- kunt kopen, zou je m bij de bcc ook voor dat geld moeten kunnen halen. En met die afding uitleg van jou, denk ik dat ik naar de bcc ga :)

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple heeft een beetje overal dezelfde prijzen voor Ipods dus geef je weinig kans dat je er op kan afdingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple is een gesloten community, afdingen kun je wel proberen maar het zal je niet lukken omdat het niet mag. (van Steve Jobs)
Exclusiviteit kost nu eenmaal geld en wees daarom blij dat je er 3 tegelijk mag kopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding