is het verbeteren van de klanttevredenheid met 10% een marketingdoelstelling voor in een marketingplan?
Of is dit geen marketingdoelstelling omdat je dit niet bereikt met de inzet van marketingmiddelen?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Economie. Vragen over bankieren, belastingen, beleggen, cryptocurrency, lenen, sparen, uitkeringen en toeslagen en verzekeringen vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Of is dit geen marketingdoelstelling omdat je dit niet bereikt met de inzet van marketingmiddelen?
Die zou in 1993 zijn ingevoerd om lokale ruildiensten te bevorderen, maar ik kan er niets meer over vinden...
?
Voor mijn scriptie voor een sportschool moet ik het volgende doen.
Mijn nieuwe strategie houdt in dat men zich moet richten op klantrelaties. Persoonlijke begeleiding en intensieve begeleiding van klanten staat centraal in dit bedrijf.
Hoe kan ik persoonlijke begeleiding en dacht voor de klant meetbaar maken?
Ik heb nu als voorbeeld dat het bedrijf klanten moet benaderen die een bepaalde periode (bv 1 maand) niet zijn geweest. Hierdoor laat het bedrijf zien betrokken te zijn bij de klanten.
Wat is een andere manier??"