Dat explosieve doorgaande "ka-ka" van de kauw zou wel eens gewoon gezellig gekwetter kunnen zijn, om aan de mensen in die omgeving aan te geven dat het beestje op zoek is naar voedsel.
13 uur geleden
ronron1212
9 uur geleden
O ja hoezo?
ronron1212
5 uur geleden
Een kauw zal eerder roepen om zijn partner of andere kauwen. Hij eet insecten slakken enz dus niet echt wat wij zullen geven Graag een linkje waar je dit vandaan haalt @Amedea