Ik ben mijn hond kwijt. Wat moet ik nu doen?
Gisteravond toen ik mijn honden (Duitse Herder (aangelijnd) en kruising tussen Jack Russel en een Poedel (los) uitliet, zou ik op de een of andere manier moeten zijn vergeten om Boris, de Jack Russel, mee naar binnen te nemen (shame on me i know). Toen ik met mijn Duitse Herder voor de poort van mijn achtertuin stond riep ik Boris die daarna ook naar de poort kwam. Ik liet ze zitten en toen ik de poort opendeed en naar binnenliep zou hij op dat moment buiten moeten zijn gebleven. Nu weet ik dat ik daardoor een slechte baas ben, maar daar kan ik nu niks meer aan doen. In ieder geval, Wat moet ik nu doen? Moet ik buiten rond blijven fietsen of met Daisy (de Duitse Herder) blijven lopen? Ik heb de politie al gebeld en het asiel neemt niet op.
Toegevoegd na 14 uur:
Tot mijn grote vreugde is Boris weer thuis. Ik bleef maar doorbellen en ik kreeg uiteindelijk het asiel aan de lijn en iemand is zo aardig geweest de dierenambulance te bellen. Daarnaast was ik heel toevallig ook op zoek naar een konijntje en raad eens wat ik, naast Boris natuurlijk, heb meegenomen uit het asiel?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.