Wat kan ik nog meer doen om mijn vermiste kat terug te vinden?
Sinds de avond van 3 augustus is één van mijn katten vermist. Normaal gesproken komen ze allemaal 's avonds thuis om te eten en blijven ze daarna binnen, maar die avond kwam deze kat niet.
Dit heb ik gedaan:
Ik heb gisteren de dierenambulance en het asiel gebeld om door te geven dat hij vermist is, dit zal ik morgen weer doen en blijven herhalen.
Ook zoek ik elke avond/nacht de hele buurt door en roep ik de kat.
De deur en het hek laat ik openstaan, zodat hij makkelijk naar binnen kan.
Ik heb advertenties geplaatst op internet en advertenties van gevonden katten bekeken, dit laatste zal ik blijven herhalen.
Dit doe ik morgen:
Flyers ophangen in de buurt en bij dierenartsen, dierenwinkels en supermarkten.
Alle dierenartsen in de omgeving bellen of ze op willen letten of mijn kat is gevonden.
De gemeente bellen of er een dode kat is gevonden.
Langsgaan bij de politie.
Langsgaan bij het asiel om zelf te kijken of de kat er is.
Alle mensen in mijn straat inlichten en vragen of ze in hun schuur willen kijken.
Kinderen vragen om te zoeken en op te letten of ze mijn kat zien.
Is er nog iets dat ik kan doen?
Dank je :)
de duimen draaien dat je oudje snel weer thuis komt!
De dierenbescherming... heeft die ook iets me vermiste dieren?
en ja, de db registreert ook gemiste en gevonden dieren.
Denk heel erg aan 'm, vraag hem in gedachten terug te komen, vraag aan hem wat er is gebeurd. Wie weet krijg je 'antwoord', en ga je in de juiste richting zoeken...
Sterkte!
Bedankt allebei!
vooral door de vele katten en kittens is het er een gillend gekkenhuis, en dan kan jouw kat er misschien wel eens doorheenglippen. verder hoop ik natuurlijk dat je kat snel weer terecht is, maar mocht hij langer wegblijven, bedenk dan dat de kat na 2 of 3 mnd uit de administratie van de instanties wordt gehaald, dus vernieuw je vermissing zo nodig tijdig.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.