Welke soort hond kan ik nemen?
Ik werk vanaf 7 uur s ochtends tot 5 uur avonds. Dus ik vraag me af welke soort honden allemaal zelf thuis kunnen blijven.
ik wil liefst een labrador, is dat handigg?? maar in de weekend heb ik wel veel tijd voor de hond, ook in de avond stuk of 3 uurtjes per dag, in de weekend 5 uurtjes.
Toegevoegd na 6 minuten:
Maar ik ben een leraar van basisschool groep 8. De leraren krijgen best veel vrije dagen. Kan dat dan wel?? of als ik me hond ergens kan brengen??
Toegevoegd na 48 minuten:
Marleen, ik ga heus niet om met de kinderen met zo een taal. ik kijk daar niet na, want het is internet taal. ik vind het niet belangrijk, ik denk niet na of ik het goed typ. dit is volgens mij een honden categorie, geen spelling categorie.
toch bedankt :) en iedereen bedankt voor de antwoord
Toegevoegd na 1 uur:
Ik vind dat er teveel trieste reacties gemaakt worden. Ik heb het over een hond, en geen robot, ik heb het over een hond, en geen spelling, dat die 2 achterlijke ... niks te doen hebben en dan maar gaan plagen, ik zou dan maar zeggen , doe iets nuttigs!
toch zeggen de meeste neem geen hond, ik neem er toch wel een, ik vraag het gewoon aan iemand die het beter snapt, bv naar een asiel gaan
toch erg bedankt voor jullie je mening, ik snap jullie ook :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.