Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn kitten drinkt bij mijn mannetjes kat ze is al 14 weken hoe kan ik er voor zorgen dat ze dit niet meer doet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als ze wat ouder wordt mept die kater haar zelf wel weg. Laat hen dat maar lekker zelf uitzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
14 weken is nog piepjong.
mijn kittens hebben destijds tot 16 weken bij mama gedronken.
ik zie geen enkele reden dit niet goed te vinden.
het bevredigd een behoefte bij je kitten, en als de kater het prima vindt, zou ik er geen probleem van maken.
ik neem aan dat de kater mans genoeg is om het te laten merken als hij het zat is.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden
Vermoedelijk is je kitten te jong bij haar moeder weggehaald - eigenlijk zou ze nu pas (met 14 weken) naar een nieuw huis mogen...
Hoe zielig het ook is (omdat het het gevolg is van normaal gedrag, dat te vroeg afgekapt is), je zult je kitten moeten 'straffen', om te voorkomen, dat het een gewoonte wordt.
Als de kater het allemaal helemaal niet geslaagd vindt, zal hij haar wel wegsturen, maar vaak zijn katers goeie sokken, die het allemaal wel bést vinden...). Dus kitten oppakken, en afleiden met speelgoed, zodat de link : kattenvacht=zuigen doorbroken wordt.

Mijn ouders hadden ooit een kat, die haar hele leven hun armen besabbelde (tot wonden aan toe, door het trappen met de voorpootjes)...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een flesje geven is een beter alternatief. Een speeltje kan de zuigbehoefte niet vervangen.
Het is heel normaal dat ze nog behoefte heeft om gezoogd te worden. Er zijn kittens die ouder dan een jaar zijn en nog drinken bij hun moeder. Hoe oud was ze toen ze van haar moeder werd gescheiden? Geef haar voor nu een flesje. Het kan het katertje problemen geven als ze echt zuigt aan de penis, dus dit is niet goed. Afleren kan niet, ze heeft nog behoefde om gezoogd te worden, een flesje kan de moeder niet vervangen, maar is beter dan niets of de kater.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het katje gaat echt niet aan de penis sabbelen hoor. Ook een kater heeft tepeltjes. Ons katje heeft het heel lang ook gedaan tot groot genoegen van de kater. Het kan dus echt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal niet voor het eerst zijn hoor. Het komt vaker voor dan je denkt, dat een kitten bij een kater aan de penis gaat sabbelen. Voor het kitten een prima alternatief, als het maar kan zogen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding