Poes blaast en gromt naar kitten, wat kan ik daaraan doen?
Hai, ik heb een probleem en ik hoop dat iemand antwoorden voor mij heeft. Sinds ongeveer een maand heb ik een kitten er bij genomen. Het leek er op dat mijn poes van net 4 zich verveelde en vooral als ik dan overdag weg ben leek het me leuk voor haar om er eentje bij te doen. Hij is hier ongeveer een maand en het leek steeds beter te gaan. Ze eten vredig samen en ze spelen samen. Het spelen komt van beide kanten zij rent op hem af en hij op haar. Het probleem alleen is dat als ze spelen dat ze uit het niets gaat grommen en blazen naar hem terwijl er niks raars gebeurd en zij hem op dat moment juist uit daagt. Als ik bijvoorbeeld daarna naar haar toe loop gaat ze zelfs grommen naar mij. Terwijl ze hiervoor nog nooit in haar leven heeft gegromd.. Feliway lijkt iets te werken. Het zijn trouwens allebei Ragdolls. Had echt gehoopt dat het dikke vriendjes gingen worden want dat hoor je vaak bij Ragdolls. De kitten wil graag aandacht van haar geeft haar kopjes.
maar je ziet dat ze daar dan geen zin in heeft en dan weg loopt.
moet ik mij zorgen maken of kan iets doen?? Hopelijk kan iemand mij gerust stellen of heeft iemand een gouden tip. Groetjes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.