Mijn konijn valt me aan waarom is dat?
Heeyy, ik heb sinds gister een nieuw konijntje. Het is een meisjes konijn van 3 en gecastreerd. Toen ze er net was ging het heel goed en was ze heel lief. toen rond de avond wilde wij haar uit kooi halen maar toen begon ze me oppeens aantevallen met haar voor poten en te bijten. Uiteindelijk heb ik de kooi opengezet en is ze er na een tijdje uitgekomen en toen kon ze ook gewoon op school zitten. Al rende ze wel steeds een beetje bang weg maar ook kwam ze gewoon naast me op de bank zitten. Toen heb ik het opgezocht en gevaagd aan mensen en die zijden dat ze misschien even moet wennen. We wisten het niet en keken het even aan. Maar het is niet alleen in haar kooi ook als ze buiten los rond loopt.
Toen vanmorgen kon ik haar niet pakken uit haar kooi want dat ging ze weer aanvallen. Ik kon haar niet uit haar kooi halen omdat ze wegrende uiteindelijk heb ik de kooi opengezet en is ze eruit gegaan. Ze ging weer bijten. Ik heb ik gehoord van mensen dat als ze bijt je haar een zacht duwtje kan geven zodat ze het afleert. Dat werkte niet. Eerst kon ik haar aaien tijdens dat zij aan het eten was maar als ze niet eet rent ze voor me weg of valt ze me aan. Daarna had ik haar te pakken en had ik haar op schoot en heeft ze me helemaal onder gekrabd! Ik weet niet wat ik nu moet doen. Het afleren lijkt niet echt te werken en misschien moet ze gewoon even wennen. Maar dan zou je denken dat ze in haar kooi blijft zitten in een hoekje maar ze durfde wel een beetje maar viel ze me aan!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.