Kan ik een kitten op bezoek laten gaan bij de moederkat?
Kitten was 12 weken toen die bij ons in huis kwam. Drie maanden later wil ik hem een dagje naar moeder brengen, weet niet wat ik kan verwachten en of dit wel een goed idee is of niet.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Kitten was 12 weken toen die bij ons in huis kwam. Drie maanden later wil ik hem een dagje naar moeder brengen, weet niet wat ik kan verwachten en of dit wel een goed idee is of niet.