Kan ik zelf een hol voor mijn eigen konijnen maken zonder dat ze hem dicht zullen gooien?
Hoi,
Mijn konijnen graven graag (zoals elk konijn dat graag doet), maar als zij zelf hun hol graven dan weet ik niet waar hun is en kan ik er zo door heen zakken, want het is niet diep (ongeveer 20 cm diep). Mijn vraag dus: ‘Kan ik een hol voor mijn eigen konijnen zonder dat ze hem dicht zullen gooien?’ Want ik zie dat veel konijnen die een hol hebben die ze niet goed vinden dicht gooien en ik wil natuurlijk niet veel moeite in iets steken wat ze toch dicht zullen gooien? Zo ja, waar kan ik het beste het hol van maken. Want ik kan geen ronde buis of iets degelijks voor ze kopen. Ik dacht eraan om een gang te graven en daar dan houten planken die ik nog heb liggen tegen de wanden aan te zetten en houten planken op te leggen en als laatste dan weer zand over het hout te gooien, want zo weet ik dan precies waar hun hol is en zal ik er niet op gaan staan. Maar als iemand een beter idee zou hebben is die ook altijd welkom. Weet iemand of ik een hol voor mijn konijnen kan graven zonder dat ze hem dicht zullen gooien en zo ja waar ik het beste hun hol dan van kan maken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.