Wat moet je doen als je kat al anderhalf jaar huidproblemen en jeuk heeft?
Mijn poes heeft nu al bijna anderhalf jaar last van huidproblemen en dan vooral jeuk en heeft ook allemaal kleine korstjes op haar huid, het is geen schurft zeggen de dierenartsen (ben er inmiddels al bij 5 geweest) maar het is ook geen voedsel allergie want ze is nu al zo lang op dieet en heeft er nog steeds last van vlooien zijn ook niet aan de orde en wormen heeft ze ook niet, ik ben wanhopig want iedere keer zo ong. om de drie maanden kan ik weer terug naar de dierendokter en wat ze dan krijgt is een pretnison spuit zodat ze weer wat rustiger wordt en minder last van haar huid heeft. Het is zo zielig om dat beest zo te zien en t ergste vind ik nog dat ze qua karakter ook helemaal veranderd is, ze is bang voor van alles en schrikt al als ik bwvs BOE roep..pfff en geen enkele dierenarts kan me zeggen wat er nu scheelt ik wordt er radeloos van, misschien dat iemand dit probleem herkend en me kan helpen
Of
Wat je ook kunt doen is informeren in Utrecht
https://www.uu.nl/organisatie/veterinaire-service-en-samenwerking/patientenzorg/universiteitskliniek-voor-gezelschapsdieren
bij de Universiteitskliniek in Utrecht. Dit moet echter via verwijzing door de dierenarts. Wellicht eerst zelfs eens informeren in Utrecht @Red010 .
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.