Mijn konijn stampt erg vaak en hard, wat is er aan de hand?
Mijn konijn is inmiddels 8 jaar oud. Hij heeft sinds een paar maanden (4 maanden) een wit oogje, en hier is hij blind aan. Ik weet niet of dit relevant is maar ik vertel het voor de zekerheid. Sinds een paar weken stampt hij soms 1 uur lang door en hij is nergens door rustig te maken. Vaak aai ik hem op zn bolletje en dan gaat hij rustig zitten en dit vind hij erg lekker maar ook hier wordt die niet rustig van. Hij doet een moord voor biks (konijnenkorrels) maar ook hier wordt die niet rustig van en eet ze pas 1 uur op nadat die weer is gestopt. Het is erg hinderlijk want het is soms 2 uur in de nacht en enorm hard. Hij is erg bang en lijkt iets te zien,hij deed het vroeger alleen als die een kat zag maar aangezien om 2 uur snachts alles op slot zit en hij niks ziet kan dit niet. Hij is inmiddels al 1 uur aan het stampen en is eventjes gestopt en begint weer (om 2 uur snachts) kan iemand mij hier mee helpen? Zijn oren staan meestal iets vooruit (hij is een flapoor) en hij loopt rond in de kooi en blijft bang (denk ik bang) of boos voor erg lang..