Waar kan ik grote verpakkingen zachte hondenbrokken vinden?
Hoi!
Ik heb een hond van 8 jaar (Bearded collie) die erg slecht eet.
Ze is altijd al kieskeurig geweest en ik heb werkelijk alle merken en soorten voer geprobeerd van dure premium merken tot de goedkope supermarkt huismerken.
Ze eet alleen als het echt moet geloof ik, hierdoor wordt ze aan de dunne kant en ik wil graag dat ze beter eet.
Ik ben er achter gekomen dat ze de zachte brokken van verschillende supermarkt huismerken wel lekker vind, alleen deze zakken zijn altijd maar in zakken van 1,5 kilo te krijgen.
Weet iemand waar ik grote zakken van zachte hondenbrokken kan kopen?
P.s. Hondenbrokken geweekt in water eet ze ook niet.
Alvast bedankt!
Edit: mijn hond is onlangs bij de dieeenarts geweest en gezond ook qua gewicht zit ze binnen de marge, ik heb alleen liever dat ze wel lekker eet en ze mag wel iets zwaarder worden. Ik denk dus dat ze brokken gewoon niet lekker vind, hondenkoekjes eet ze wel graag en ik denk dat ze de zachte smulbrokken prefereert omdat die wat meer smaak hebben.
...Ze eet alleen als het echt moet... ze wordt aan de dunne kant ... dieren laten pijn niet zien en dit kan dus een indicatie zijn. Ga svp naar de dierenarts, laat je hond nakijken en daarna is er misschien geen eet-probleem meer. Heb je natvoer al geprobeerd?
Maak morgen een afspraak, doe het voor je hond.
hond is onlangs bij de dierenarts nagekeken en is helemaal gezond.
De dierenarts gaf aan dat het prima is als ze het zelf zo regelt.
Alleen heb ik natuurlijk liever dat ze wel gewoon lekker eet en ze mag wel iets zwaarder worden, vandaar mijn vraag.
Natvoer is ook geen succes gebleken.
Als je in 1 bestelling 20 kleine verpakkingen kunt kopen dan is dat voordeliger dan elke week naar de supermarkt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.