Wat is er met mijn kat?
Hallo,
Ik ben Catherine en heb een kater noisette en toen ik gisteren thuis kwam van school (hij heeft de hele dag binnen gezeten ) was hij aan het manken , ik zag toen nog niets maar er paar uurtjes later begon hij meer te manken en zijn poot begon te zwellen (zeker zijn boven poot) ik dacht dat het misschien ging weg ging gaan maar helemaal niet . Hij kan niet meer op zijn poot lopen en zin poot is hard . Hij kon wel op de muur springen van de schijding tussen de buren en ons maar ik weet niet of hij zijn poot daar voor heeft gebruikt. Hij slaapt veel en eet normaal . De vorige keer heeft hij ook eens een gezwollen poot gehad (toen was ik er niet) en had hij medicatie gekregen tegen zweren en anderen "tolfedine" ik heb hem er nu een half medicamentje van gegeven want het is toch wel hard gezwollen . Ik weet niet hoe het komt dat hij pijn heeft (gevallen , insectenbeet ,...) ik denk een spinnenbeet maar was er niet (ik was op school ). Ik heb op internet gekeken wat het zou kunnen zijn maar ik maak mij nu heel ongerust wat ik las dat er katten zijn gestorven door hun gezwollen poot en ik wil echt niet dat het met mijn kat gebeurt. Ik moet de DA met mijn babysitgeld betalen en heb niet zo veel geld. Heeft er iemand tips voor mij of kan er iemand mij gerust stellen dat alles goed gaat met hem wat ik weet echt niet wat er scheelt met hem .
Bedankt voor het lezen en antwoorden van mijn bericht,
Groetjes Catherine.
Niet afwachten Catherine!
Nooit dezelfde medicatie gebruiken als een andere keer... je weet NIET of dit hetzelfde is. Jij bent geen dierenarts, wel kun je morgen bellen en vertellen hoe en wat, de dierenarts(assistente) kan je vertellen wat te doen. Dus morgen bellen zsm en vertel wat je weet. N.B. Maak de afspraak voor morgen!! niet na het weekend, want als je pech hebt, wordt het IN het weekend en dat gaat nog veel meer geld kosten..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.