Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, dat mag als de kat het lust, en bevat idd waardevolle voedingsstoffen.
Voor eventuele salmonella hoef je niet bang te zijn. Nog los van het feit dat salmonella ook wel in kattenbrokjes is aangetroffen, is de maag van een kat dusdanig zuur dat het voor een gezonde kat geen probleem op zal leveren. Met herstellende en heel jonge of oude katten zou ik wel wat voorzichtigheid in acht nemen en het ei liever gekookt en geprakt door het natvoer aanbieden.
(Lees meer...)
Rieneke1
7 jaar geleden
loginabcde
7 jaar geleden
En vis in olie mogen ze toch ook? Of alleen bepaalde soorten vis en of olie. Ze mankeren niks aan de vacht maar af en toe wat afwisseling van de normale voeding en meteen een oppepper voor de vacht
Rieneke1
7 jaar geleden
Roofvis (rauw) mag je alleen heel af en toe geven: die breekt bepaalde vitamines af. Je kan ook af en toe wat zalmolie over het eten geven voor huid en vacht.Kjk uit met teveel olie want je wil je katje niet aan de diarree hebben.Ik geef zelf graag af en toe een eendagskuiken. Zit ook dooier in.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
mijn katten kregen elke zondag een geklutst eitje.
als ze rond die tijd de deur van de koelkast hoorden, kwamen ze al aangehold.
ze vonden het heerlijk en hun vacht glansden mooi.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: