Hoe kan een 10 jarige kat op dieet zetten?
Boris, de prachtige 10 jaar oude kater van mijn vriendin moet van de DA op dieet, want hij weegt zo'n 7,5 kg. Hij is echt wel groot, ik denk wel 2 x groter dan mijn kattin Charlotte. Heeft er iemand tips om onze Boris die zweert bij Sheeba en krokjes minderwaardig voedsel vindt aan het diëten te krijgen? Mijn vriendin beweert dat ze hem nu nog maar halve porties Sheeba geeft en voor de rest kleine, eerder zachte krokjes daar hij problemen heeft met zijn gebit, maar dan blijft hij voor zijn etensbak zitten met zo van die hunkerende ogen en ik verdenk haar er sterk van dat ze hem toch regelmatig wat extra's toestopt. Boris verliest immers geen gram aan gewicht.
haar is dus hem!
"...moet van de DA op dieet..."
Volgens mij zijn ze dar al druk mee bezig :-) 'DA' zal 'dierenarts' zijn.
Wat Rieneke zegt is ook van belang, het gebit laten behandelen bij de DA (dierenarts)
(Bovenstaande afgezien van de problemen met het gebit e.d.)
afgewogen voor zijn gewicht. in het weekend maak je zelf wat voor ze met rijst oid of als je makkelijk wilt desnoods een zakje Wiksas - is niet erg ok voor die beesten maar ja ze hebben dat niet nodig hoor is meer de marketing en de gedachte van de mens kat vangen nogal eens wat als ze buiten zijn muizen ed
die van mij stond van de week letterlijk met een haas in zijn bek voor de deur. volgende dag lag de hele handel uitgebeend in de plantenbak op het vel van de haas onderkaak en 2 oren na
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.