Oude kitten laat nieuwe kitten niet met rust. Nu is er constant ruzie. Wat nu?
Onze kitten van 4,5 maanden (Deadpool, mannetje) laat onze nieuwe kitten van 3 maanden (Storm, vrouwtje) niet met rust.
Ze is hier nu 5 dagen en het begon met 1 keer blazen van haar kant.
Op advies van de da meteen bij elkaar gezet. Gaat blijkbaar bij jonge kittens meestal wel goed. Deadpool is niet boos (voor zover ik zie) geen opgezette haren, niet blazen of grommen, oren staan normaal. Heb het idee dat hij gewoon graag wil spelen.
Maar mevrouw heeft hier een hele andere mening over.
Deadpool komt constant op haar af en dan begint ze met grommen, blazen, mauwen en uithalen. En dit gaat keihard!
Als Deadpool even apart in een kamer zit, loopt ze onbevreesd, met staart in de lucht overal door het huis. Klimt overal op, speelt met alles en is gek op aandacht van mensen.
Maar laten we Deadpool erbij, is het 2 seconden snuffelen aan elkaar. Als zij zich dan omdraait en wegloopt, loopt hij er direct achteraan. Hij tikt haar kont met zijn pootje alsof hij zegt: speel eens met me!
En dan begint het gezeur. Zij rent hard weg en kruipt blazend en grommend onder de bank of tafel (waar Deadpool niet meer onder past) en Deadpool gaat dan voor de bank liggen en steekt spelend zijn poten onder de bank. Waar Storm dan dus duidelijk geen zin in heeft. Maar hij blijft achter haar aan gaan.
Ik ben bang dat op deze manier zij zich altijd blijft verstoppen.
Ze hoeven van mij echt niet samen te slapen ofzo. Maar het zou nu al fijn zijn als ze elkaar gewoon zouden dulden.
Wat kan ik doen??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.