mag ik mijn kitten poesje van 8 maanden nagels laten knippen?
help ik ben ten eind eraad ,mijjn kitten poesje van 8 maandne heeft samen met me oudste kat van 5 j 2 krabpalen 1 woonkamer en 1 gang staan en nog doet ze vaak per dag aan me bank en stoelen en klimt en me hordeur an krabt an de houten kozijnen ik pak de steeds op en zet d eby d1 van de 2 krabpalen die in d ebuurt staat neer en pakt de voorpootjes en wrijft die over d ekrabpala maar helpt niet soms doet ze aan 1 die in d ewoonkamer stat de nagels kraben maar laaste tyd meer an me bank en stoelen en ook aan me muren en houten kozijnen en deuren en ze klimt in me hordeur steeds ik zet al elke x als ik niet thuis bent me steolen anders zodat ze niet via me stoelen in d ehordeur klimt 1 krabpala stat in d egnag en de 2 ion d ewoonkamer op ze vaste plek waar de oude eerts stond voor ik har had gekocht en heb ook al flesje katen geur gekocht en dat paar x erop gespoten dat helpte in begin maar zo felsje katten kruid is niet goed koop maar helpt ook niet veel wie weet raad me meubels gan er aan op deze manier ze si pas geholpen op 1 maart ze is erg druk nog steds ondanks dat ik had gehoopt ze iets minder wild zal zijn na de haar castratie maar niet dus . wie kan me helpen
m v g colinda
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.