Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom fluit mijn valkparkiet niet?

hallo

Sinds 4 weken hebben wij een valkparkiet ''punky''. Hij is al erg tam, het enigste is dat punky heel erg gehecht is aan zijn kooi maar als die er eenmaal uit is vind die het volgens mij wel leuk.
Op YouTube zagen we allemaal filmpjes dat valkparkieten leuk fluiten, helaas wil punky dat niet doen.
wie kan mij helpen???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Mannelijke valkparkieten gaan vaak fluiten. Je moet ze wel veel tegen de valkparkiet fluiten en praten als je wilt dat hij dat ook gaat doen. Popjes zijn vaak wat stiller.
(Lees meer...)
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik fluit elke dag wel 10 x achter elkaar het lietje papagaaitje leef je nog. maar ik heb nog nooit een reactie van punky gekregen. alleen dat die met zijn snavel knarst.
fremar
9 jaar geleden
Is het wel een mannetje?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geen vlouw idee. dat wist de winkel zelf ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je misschien een foto NEVS2000 soms is het te zien aan de kleur slag;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De foto staat bij de vraag
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: