Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Maken hamsters heel veel stof?

Hoi, ik zou graag een hamstertje willen. Ik heb er goed over nagedacht en ik heb kennis opgedaan op internet en in de bibliotheek. Maar mijn mama is allergies aan stof, dus vraag ik aan jullie maken hamsters echt zoveel stof? Zoja kun je er iets aan doen? Groetjes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Tja, wat bedoel je met stof? Stof van de bodembedekking? Dan zal het er van afhangen welke bodembedekking je gebruikt.

Het lijkt me het best gewoon eens de proef op de som te nemen. Neem je ma mee naar een dierenwinkel en kijk of ze daar last heeft van de hamsters.

Denk er wel om, jij wil een hamstertje, dat hamstertje wilt een of meerdere soortgenootjes. Dus kies dit groepsdiertje niet om alleen te houden maar neem er 2 of 3. Tenzij je 1 van de solitaire soorten neemt, maar dit geldt niet voor de meeste soorten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook een hamstertje en echt stof geeft het volgens mij niet. Ze gaan wel graven en dan heb je wel veel zaagsel in huis. Je kan het hamstertje altijd nog boven neerzetten zodat je moeder er niet zo heel veel last van heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing