Waar moet ik aan denken bij aanschaf van een hond?
Ik wil heel graag een Amerikanse Staffordshire Terrier als mijn huisdier hebben. Ik zelf heb nooit thuis een hond gehad want dat mocht vroeger niet van me ouders. Sinds ik heb iemand leren kennen die deze hond heeft ben ik daar helemaal weg van. Ik vindt ze super lief en uit ervaring kan ik zeggen dat veel honden kommen op me af , zelfs als ik gewoon op straat loop. Ik wil graag weten wat komt allemaal bij kijken zoals hondenbelasting en hoe kom ik achter wat ik maandelijks kwijt ben(woon in gemeente leudal).? Plus paassport en chippen. Op moment woon in in een appartement op tweede etage en heb wel voldoende ruimte in de woonkamer om een hondenkussen kunnen plaatsen maar hij zou ook op de bank mogen. Ik wil ook weten of ik hem ook alleen thuis kan laten als ik naar me werk moet zonder bang te zijn dat hij mijn hele woonkamer verbouwd en veel lawaai gaat maken.Klopt dat deze type honden rustig zijn en kunnen makkelijk alleen thuis zijn zoals iedereen het beweert? Als ik wat vergeten ben of heb je goede tip laat me dat weten. Alvast bedankt voor de moeite.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.