Wat moet ik doen? Mijn katers vechten, niet speels, maar net zolang tot er eentje het niet overleeft.
Ik strafte mijn oudste kat (P) 2 1/2 jaar oud, door in zijn nekvel te grijpen, hij maakte een schreeuwgeluidje wat katten wel vaker maken, dit deed hij best wel hard, net toen ik stopte kwam de jongste kat (B) 1 1/2 jaar oud eraan en greep (P) heel hard, het was geen spelen, ze waren echt aan het vechten met schreeuwgeluid heel agressief, de plukken haar zijn zowat mijn tapijt geworden... Nu heb ik (P) en (B) apart gedaan, nu als ik de deur op een kier doe, krijgt (P) een hele dikke staart, nek haren omhoog, en blaast en schreeuwt het uit, als ik de deur open had gedaan, gebeurt er het zelfde.. Nu heeft (P) een wondje aan zijn kin, en heeft (B) een wondje aan zijn oor... Nu heb ik de DA gebeld, en die weet niet wat hij er mee aan moet, hij smeert me feliway aan, moet stress verminderd zijn... Nu geloof ik niet zo in die middeltjes, want (P) is zo boos, dat de hele wereld zowat zwart voor hem wordt.. (B) is het zoontje van (P).. Ze zijn samen opgegroeid en het is altijd goed gegaan, soms wat speels vechten maar dan was er niet heel veel aan de hand. (P) is heel zacht van karakter, doet geen vlieg kwaad, hij loopt weg bij confrontaties, en (B) gaat gewoon door... Heeft iemand dit eerder mee gemaakt, of weet iemand wat ik hier mee aan moet? Het gaat me door merg en been dat de katten gescheiden zitten...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.