ik heb een ziek hondje met lekkende hartkleppen, ze heeft nu een lichaamstemperatuur van 35 gr is ze dood aan 't gaan?
1.4K
1.4K keer bekeken
anneliez
11 jaar geleden
bel de dierenarts, waarschijnlijk ga je hier allemaal verschillende antwoorden krijgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, wat een vraag voor goeievraag.nl. Als je echt denkt dat je hond dood gaat ga je toch niet zitten internetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie mijn reactie bij DeeBee71
paulus811
11 jaar geleden
Ik wens je heel erg veel sterkte bij het aanstaande verlies. Heb zelf twee van die schatten en vrees de dag dat ik hetzelfde meemaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O wat erg... ik leef zo met je mee Nieki, en ik hoop dat je lieve schat niet lang hoeft te lijden. Ik wens je alle sterkte toe in deze verschrikkelijk verdrietige tijd.
Als je het aankan, laat alsjeblieft nog weten hoe het gaat of gegaan is. Iedereen hier weet wat het is, en je kunt altijd voor alles hier terecht, geen vraag of onderwerp is taboe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de wiederwaai de dierenarts bellen..!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Abby is gisteren ingeslapen in mijn armen en vanmorgen gecremeerd
Nooit zal ik mijn werkhondje vergeten.Haar urn staat op de kast bij haar vader en haar opa.Ben er kapot van, maar ik zou jullie nog wat laten weten.
Nooit zal ik mijn werkhondje vergeten.Haar urn staat op de kast bij haar vader en haar opa.Ben er kapot van, maar ik zou jullie nog wat laten weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O Niekie, wat verschrikkelijk verdrietig.... Ik ben wel heel erg blij dat ze in jouw armen is ingeslapen. Ik moet er van huilen. Er is niets zo verdrietig als een hond laten inslapen. Zo oneerlijk, ze zijn maar zo kort bij ons..
Ik wens je heel heel veel sterkte in deze verdrietige tijd.
M~.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt voor jullie medeleven. Ze was van mijn eerste nestje.. volgende maand zou ze de 19e 11 jaar zijn geworden..ze was een van de 5 puppies. En alleen zij heeft hartklachten gehad en waar ik mee gewerkt heb. Ben gestopt met fokken omdat ik niemand meer van mij een pup zou willen verkopen! vijf nestjes heb ik gefokt en heel populair mee ben geworden. Het is shit en nogmaals shit.......MIS HAAR ENORM
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.