Is het normaal dat een kat na een behandeling dierenarts alleen maar slaapt/ligt?
Hallo, mijn kat is 3 dagen geleden naar de dierenarts geweest. Van tevoren is er al heel veel chaos geweest met haar bijv. in het reismandje te vervoeren,er is zelfs de dierenambulance bij geroepen omdat niemand haar erin kreeg.Dit alles had ook te maken met het feit dat ze last van haar vacht had door een enorme knup.
Eenmaal bij dierenarts heeft ze algehele narcose gekregen en hebben ze haar de knuppen/klitten eruit geschoren.Ik kreeg haar zelfde dag terug.Ze had in het reismandje al overgegeven en vervolgens thuis ook nog 4x (van narcose).Nu ligt ze sinds die dag al onder de dekens te slapen/liggen.
Ze eet overigens wel omdat ik haar het eten al paar keer heb 'gebracht'.Het gekke is wel dat ze nog steeds niet naar de kattenbak is geweest terwijl die ook op dezelfde kamer staat op dit moment.
Dit alles is ook omdat er in huiskamer etc een kitten rondloopt die we sinds ongv 2 maanden hebben dus ik heb geprobeerd dat ze in ieder geval rustig bij kan komen van alles.
Hoelang kan ik dat aankijken? Ik wil haar het namelijk besparen om weer in het reismandje te moeten en vervolgens naar de dierenarts.Als het nodig is zal het moeten maar voor haar geen stress als het niet hoeft.
Alvast bedankt.