Nog steeds kennelhoest of toch iets anders?
Mijn Duitse herder pup van 5 maanden heeft 24 Juli een antibiotica kuur van 10 dagen gehad tegen een griep/verkoudheid (dit werd geconstateerd door een invaller van de dierenarts). Nu was dit na paar dagen over en toen de kuur afgelopen was begon hij weer met hoesten, niezen en een snotneus nu had hij alleen geen koorts. Op 9 augustus zijn we terug naar de dierenarts gegaan en bleek hij kennelhoest te hebben hiervoor kreeg hij een antibiotica spuit en een inenting tegen kennelhoest (de prik vorm). De dierenarts zei dat hij na 1 dag alweer bij andere honden mocht en dit heb ik dus ook gedaan paar dagen later komt er iemand naar me toe en zegt dat haar hond door mijn hond kennelhoest heeft en dat ze dit op mij wilt verhalen. Ik heb mijn hond toen aantal dagen weg gehouden van andere honden en toen het over was ben ik weer met hem naar andere honden geweest. Nu bijna 2 weken verder na mijn laatste dierenarts bezoek hoest hij 's ochtends nog steeds rest van de dag is hij stil. Is dit nog steeds kennelhoest of toch iets anders waar ik me zorgen om moet maken?
Een dier dat wat mankeert, moet je niet vaccineren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.