Mijn hond bij zijn kont helemaal kapot, wat moet ik nu doen?
ik zit al langere tijd met mijn Mechelse herder te kijken. het is een teefje 8 jaar oud. en ze verrekt van de jeuk. zij bijt haar hele kont kapot tot op de bovenkant van haar staart tot bloeden toe. ik ben meerdere malen naar een dierenarts voor geweest, ze kunnen het probleem niet vinden waaraan de hond zoveel jeuk leid.vlooien heeft ze niet. ze hebben haar een spuit gegeven tegen de jeuk, zelfs dat helpt gewoon niet. nu heb ik haar een kraak om gedaan. zelfs met de kraag weet zij zich weer te bijten. aldus maar een muilkorf om gedaan zelfs daarmee kan ze krabben. ze gaat langs de muren met de kont en overal waar ze maar krabben kan. dit doet ze alleen als ik weg ga bv boodschappen halen. ik weet geen raad hiermee waarom de hond zoveel jeuk heeft en wat ik er tegen doen kan. want ik wordt hier niet gelukkig van. wat ik wel weet is dat de hond zich zo danig open bijt omdat je beter pijn hebben ken dan jeuk. jeuk is erger als pijn. ben 100e euro's armer alleen geen resultaat. de hond blijft maar bijten. mijn vorige Mechelse herder had dit ook. en mijn husky die ik ook heb heeft dit niet. wie weet hier raad om tegen de jeuk wat te doen.
Het kost ca €22,50
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.