Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag je slobber ( voor een paard) ook koud geven ?

Ik ga morgen naar mijn paardje maar ik moet altijd heel vroeg vertrekken waardoor het moeilijk is slobber te maken in de ochtend, daarom dacht ik of ik de slobber ook s 'avonds mag maken en dan de volgende dag koud geven? Opwarmen zal ook niet lukken want het is best ver rijden.
Is het dus erg om slobber koud te geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja hoor dat is geen enkel probleem. Het is al aangemaakt en een papje. Het is zelfs fijner voor een paard. Ze vinden warm eten niet fijn. Dat is onnatuurlijk. En voor de kwaliteit van de slobber maakt t niet uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet wel met kokend water worden aangemaakt, maar mag daarna koud gegeven worden, dat is geen probleem. Met koud water aanmaken is niet goed, omdat de vezels dan niet optimaal wellen. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor het antwoordt
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: