Lijkt dit hondje op een echte Chihuahua?
De hond die ik op mijn profiel foto heb staan is mijn hondje Brutus, 3 weken geleden gekocht bij een man in tilburg.. Hij zegt dat hij 100% Chihuahua is en de moeder was ook aanwezig. Brutus zat samen met zijn zusje in een doos, het zusje was wit kleurig met zwart en de moeder was creme kleurig.. De vader was er echter niet.. Voor €450 euro heb ik dit beestje gekocht.. er zit geen stamboom bij.. maar nu vroeg ik me af kan iemand van jullie zien of dit een echte Chi is? of zien jullie er een kruising in? Hij is 3 weken terug gewogen bij de dierenarts en toen was die 1.38 kilo.. Verder is hij 12 weken oud en is een black & tan reutje.. Alvast bedankt!
Toegevoegd na 19 minuten:
Nog even een vraagje, mocht je iets zien wat voor hond er mee gekruist is, zou ik het willen weten graag. || Had het aan de dierenarts ook nagevraagd maar die kon het niet zien omdat hij nog jong is, maar vanavond krijgt hij zijn 3e prik dus dan zal ik het nogmaals na vragen.. ||
Er zijn zelfs op google hele sites te vinden over broodfokkers van chihuahua's.
Zo betalen mensen grote bedragen voor zogenaamde rashonden.
Maar Brutus ziet er bijzonder schattig en lief uit, dus ik kan me voorstellen dat het je niets uitmaakt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.