kan een kraai samen met duiven in 1 kooi / volière leven?
hallo, ik heb een kleine kraai gevonden. hij is spontaan op mijn vooruit van de auto gevallen. en ik stopte. en hij huppelt hier en daar over de straat. hoorde allemaal gekrijs van de kraaien. denk dat klinkt niet goed. dus ik pakte hem op en nam hem mee. ik schat dat die 2 weken oud is of zo. heeft gewoon veren. alleen is mijn vraag. kan ik deze kraai bij mijn duiven plaatsen? die zitten ook maar continue te broeden alleen legt die vrouwmus onvruchtbare eieren. en weet dus niet wat er gebeuren zou als ik die kraai in hun nest leg. de kraai is erg tam hij is niet bang voor me hand of zo. maar weet dus niet of de duiven de kraai accepteren of als ze hem dood pikken, of als die groter is mijn duiven niet dood pikt. heb hem nu in een aparte kooi gedaan. maar weet helemaal niet of kraaien met andere vogel soorten leven ken tenzij mijn duiven de kraai verder opvoeden met moeder melk te geven. en voordat ik die experiment wil gaan proberen. vraag ik dit even vooraf of het wel zo'n goed idee is. zo niet .. waarom dan niet? zowel ja en waarom? hoop dat iemand raad weet. een vogelcentrum ligt 180 km van hier. dat schiet niet op. voor voeding geven heb ik al geïnformeerd etc, alleen betreft samen met duiven kan ik weer geen antwoord vinden. mvg
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.