4 kleine konijntjes gevonden zonder moeder, kan ik speciale melk kopen voor hun of iets anders?
Mijn papa en nonkel organiseren een festival, en ze moeten beginnen met opzetten op de plaats van het festival, ze waren een berg modder aan het weg schoppen, en plots zat er een konijntjes op de schop, er waren in totaal 5 kleine konijntjes zonder moeder, 1 konijntjes hebben we jammer genoeg niet kunnen pakken, op de plaats van het festival is ook een voetbalveld, ... en op het voetbalveld zitten altijd 2 grote konijnen 1 zwart (met maar 1 oog) en een grijs dat ik nog niet van dichtbij bekeken heb maar het ziet er wel dezelfde kleur van vacht uit als die van de kleine konijntjes, dus dat zou ook de moeder kunnen zijn, maar die kunnen we jammer genoeg niet pakken, omdat ze daar woont samen met het zwarte konijn en omdat het 5de konijntje daar ook nog ergens loopt. Maar nu de andere 4 konijntjes kunnen we ook niet zomaar vrij laten want ze hebben geen moeder, we hebben nog van alle dieren waaronder 2 grote konijnen (1 vrouwtje, 1 gecastreerd mannetje, broer en zus) De konijntjes zitten daar bij zodat ze zien hoe ze moeten drinken en eten, maar ik weet niet goed, of ze nog moedermelk nodig hebben of niet zou jij het misschien weten? (zie foto!) En zou ik dan eventueel een ander soort melk in de plaats kunnen geven?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.