Nieuwe poes bij mijn jongere katertje gezet, grommen en blazen komt het goed?
Hallo,
Ik heb sinds vorig jaar een katertje erbij, hij is van 19 september 2012 en kwam met 7 weken bij ons. Omdat hij heel erg op mij was gefocust en mijn benen aanviel en beet, terwijl hij ook SUPER lief was bij me komt liggen, kroelen, knorren en elke nacht naast mijn hoofd bij mij op m'n kussen slaapt. Toch op advies van meerdere mensen en voor mijn eigen gevoel ( omdat ik nu nog in de ziektewet zit al vanaf oktober ) een poes erbij genomen. Ze is 2 jaar, een siberische poes dus een lief en sociaal karakter ook naar mij en mn vriend was het gelijk een super schat toen we haar gingen halen kroelen kopjes geven enz. ze is gesterilliseerd, gechipt, ontwormt, ontvlooid, gezondheidsverklaring, ingeent eigenlijk alles was top. We hebben ze bij elkaar gezet eerste avond was het grommen en blazen best heftig en de kleine kater rent steeds achter haar aan. Ze werd er volgens mij gek van en blazen en grommen. 2e dag ging het al beter maar het was nog steeds erg blazen, grommen en af en toe een tik geven. De kleine blijft ook achter dr aan komen. Ze is er niet van gediend nog als hij in de buurt komt. Ze slapen appart 'snachts de kleine bij ons boven want dit heeft hij vanaf kitten gedaan en zij op de beneden etage met de deur dicht. Vandaag gaat het al wat beter ze ligt op de kast hij op de krabpaal maar zodra hij bij dr in de buurt komt gaat ze grommen en blazen. Hij geeft haar dan een tik. De kleine word as dinsdag gecastreerd. Komt dit goed?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.