Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan er bij een westie een labrador pup?

Ik heb een westie, en daar wil ik graag een labrador pup bij gaat dat goed ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Op deze website http://www.pedigree.nl/hond-of-pup-zoeken/west-highland-white-terrir vond ik deze tekst:

"Overweg kunnen met andere huisdieren

De Westie is is geen agressieve hond, maar een terriër staat altijd klaar om zijn ‘positie te verdedigen’. Ze werden gefokt om in meutes te jagen en rennen meestal vrolijk met andere honden mee die geen agressie tegen ze tonen. Westies kunnen ook prima met andere honden samenleven vooral als ze er al als pup mee in contact worden gebracht."

Omdat een Labrador ook geen agressieve hond is, lijkt het mij goed mogelijk de beide rassen samen te houden.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of twee honden in een huis met elkaar om kunnen gaan ligt in mijn ogen vooral aan de roedelleider, niet aan de rassen als belangrijkste factor.
Ivana
11 jaar geleden
Ik ben het volkomen eens met Pelle.
een westie, volwassen neem ik aan, en een labrador pup, is volgens mij geen enkel probleem.
je weet dat een terrier een jager is en een lab ook.
een terriër is een felle donder en een labrador pup is een schatje.
als je de terriër in het begin even in de gaten houdt, al lijkt het mij overdreven, maar dat moet goed gaan, dat zou geen problemen moeten op leveren.

veel plezier met je 2 schatjes ! succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurijk, dat is geen enkel probleem, dat kán! Maar of het goed gaat, dat ligt helemaal aan jou!
Het maakt namelijk niet uit wat voor "merkje" hond je erbij neemt voor jouw Westie. Voor hem/haar is een hond gewoon een hond.
Dus: ben jij een consequente leider? Luistert de Westie goed naar jou? Weet je hoe te handelen de eerste dag dat je ze samen hebt? Hoe je beide honden kennis met elkaar laat maken? En ga zo nog maar even door.
Kortom: ben jij een goede roedelleider? Is het antwoord "ja", dan is de kans van slagen groot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Prima antwoord. plus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank jullie wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanx!
jodyenboyke
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: