Onze pup van 11 wk poept iedere nacht zijn bench onder en walst er vervolgens doorheen! Wat moet ik doen?
De ruimte in de bench is al klein gemaakt. We hadden eerst een stukje krant neergelegd maar hij poept op zn kussen! Kussen weg. Na 18:00 geen voer.. Pff niks helpt. Wel is hij flink aan de diarree. Dus ik ben er vannacht elke 2 uur uitgegaan met hem. En nog heeft ie 3x alles onder gepoept. Zelf slaap ik de laatste 3 nachten nog maar 3 uur max. dus hoop op een oplossing! Wie helpt mij!
En hoezo verspilling voedsel? Het is nu eenmaal een levend wezen, die heeft nu eenmaal eten nodig.
Een pup van 11 weken met al zo lang diarree (meer dan 3 dagen.....!!!) heeft directe hulp nodig.
Maar ik hoop en duim, dat het nu snel over gaat.
Probeer het alleen zijn even op te bouwen. Eerst 5 minuutjes, dan 10, tenslotte 20 minuutjes enz. Waarschijnlijk is het alleen zijn 's nachts nog te lang, deze kan verlatingsangst hebben, die vertonen dit gedrag ook. Probeer eens advies bij een hogeschool in te winnen of neem een paar lesjes. Succes
Heeft hij de ontlasting onderzocht? Heeft hij op giardia getest?
Een pup met zolang diarree kan gewoon niet!!! laat je niet wegsturen voordat er echt onderzoek is gedaan.
Heb je hem bij een echte fokker weg, neem hier dan contact mee op.
Haal het water niet weg!!!!!! ook niet voor de nacht. Een pup met diarree moet drinken, het liefste ook de hele nacht door kleine beetjes.
Je moet eerst van die diarree af, want je pup kan er niks aan doen dat hij in de bench poept, heeft niks me zindelijkheid te maken.
Als je zelf erge diarree hebt, kan je het ook niet een paar uur ophouden!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.