Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Maken ratten zoveel geluid dat je ze als huisdieren niet op je kamer kunt houden?

Toegevoegd na 54 seconden:
Slaapkamer dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb er zelf ook 2 en heb idd geen last van ze ze slapen veel en geur valt ook mee als je ze optijd verschoon en een mannetje kan je laten helpen en dan heb je helemaal geen geur ratten zijn opzich schone dieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ratten kun je prima om je slaapkamer houden, het enige nadeel hiervan is de geur. Ratten zijn over het algemeen rustige diertjes waar je 's nachts geen last van heeft. Ze rennen immers niet de hele nacht in een wiel/ren, gelukkig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ratten passen zich vaak wel aan aan jouw ritme. Het zijn sowieso geen grote herrieschoppers. Neem er minstens twee en ze houden elkaar wel bezig.

Wel kan je hinder ondervinden van de geur; rattenplas ruik je nou eenmaal. Ratten zijn daarentegen wel schone dieren en zullen heus niet het hele hok onder plassen, maar veeg de plasjes wel regelmatig weg met wat keukenpapier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ratten kunnen actief in hun kooi zijn. Het ligt aan wat jij ze geeft. Als je een loopwiel geeft kan dat veel herrie geven.

mijn ratten hadden buizen in hun kooi en slaapmatjes. Ik heb ze altijd op mijn slaapkamer gehad. Geen overlast. Het zijn geen nachtdieren dat scheelt een boel in vergelijking met kleine nachtdieren.

De mijne stonden op beukensnippers geen last gehad van de stank. Mannen stinken harder dan vrouwtjes, omdat die sneller hun territorium afbakenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing