Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn konijntjes zijn helemaal hetzelfde, kan ik hun iets aandoen, of zo om hun uit elkaar te kunnen halen?

Ik heb 2 witte konijntjes, en ik kan hun helemaal niet herkennen, maar ik ga binnen kort beginnen trainen met hun, en ik moet hun daarvoor uit elkaar kunnen halen, zodat ik weet wie wat kan, weet er iemand iets dat ik daar aan kan doen? (een bandje maken, waar ze geen last van hebben,...) MIJN 2 KONIJNTJES ZIE FOTO!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

je kan ze ieder een ander kleurtje nagellak geven op een klein plukje haar. moet je wel bijhouden natuurlijk, maar blijft best een tijd zitten.
Rieneke1
12 jaar geleden
Bij winkels voor boeren ed. zoals de Welkoop en Boerenbond kun je hiervoor speciale veemerkstiften kopen. Mensen gebruiken ze ook voor bijvoorbeeld een heel nest katjes of puppies te merken. Je kan dan een heel klein kleurmerkje geven. Uiteraard is het middel onschadelijk. en ik denk dat als je de konijnen langer hebt, je ze ook wel zonder uit elkaar kan houden. Maar tot die tijd kun je ze dus merken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou een kattenhalsbandje kunnen proberen, heb ik wel vaker gezien bij konijnen. Je loopt alleen wel kans dat de één gaat knabbelen aan het bandje van de ander, maar dat is een kwestie van uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, dit probleem had ik eerst ook met mijn 2 konijntjes.
De een reageert anders dan de andere en als je heel goed aar ze kijkt kom je vanzelf de kleine details tegen. Zodra je die details hebt gezien gaan ze steeds meer opvallen! Zo hield ik mijn konijnen uit elkaae\r
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing