mijn poes komt op plekken waar ze niet mag komen stuur je haar daar weg dan luisterd ze niet wat kan je daar aan doen?
Toegevoegd na 45 minuten:
normaal maakt het niet uit waar ze ligt maar ze ligt ook bij de bij de snoeren en iedere keer heb ze nijging op die snoeren kapot te bijten en als ze dan stroom door haar lichaam krijgt kunnen we haar weg brengen en daar is ze mij te dierbaar voor
Toegevoegd na 46 minuten:
Toegevoegd na 45 minuten:
normaal maakt het niet uit waar ze ligt maar ze ligt ook bij de snoeren en iedere keer heb ze nijging op die snoeren kapot te bijten en als ze dan stroom door haar lichaam krijgt kunnen we haar weg brengen en daar is ze mij te dierbaar voor
2.1K
2.1K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardhandig zijn. Aan nekvel pakken en zo langzaam mogelijk terug brengen naar waar ze hoort.
Powergen
12 jaar geleden
Het is dat je een man want anders dacht ik aan de eerste woorden iets héééls anders :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
allereerst bedankt voor je reactie dat doe ik iedere keer maar heel vaak wil ze je dan bijten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet dat ook niet doen, aan dr nekvel. Kittens vinden dat niet erg, omdat hun moeder dat doet, maar als je dat bij een volwassen kat doet, wordt zeer vaak niet geaccepteert!
Je kan het beste vervelende geluiden maken, dat werkt het beste is mijn eigen ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dat heb ik ook geprobeert maar dan doet ze net als of ze het niet hoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijten en krabben staat gelijk aan een ferme tik bij ons thuis. Onze kat is tegenwoordig een lieverdje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dan ga ik het proberen ik ben er wel geen voorstander van maar als dat helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De situatie is voor jou vervelend maar voor de kat niet. Als je nou de voor jou vervelende ervaring voor de kat ook vervelend maakt zal hij de ervaring niet nogmaals opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een kat en je moet een kat nooit bij de nekvel pakken!
Wat een advies zeg,dierenbeulen moeten geen huisdieren nemen.
Wat een advies zeg,dierenbeulen moeten geen huisdieren nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laurena tuurlijk ik ben daar ook geen voorstander van maar wat moet ik dan doen als ze desnoeren kapot bijt en ze stroom door haar lichaam krijgt is dat ook zielig en ik ben mijn huis dier kwijt waar ik heel erg aan gehecht ben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een volwassen kat mag je echt niet bij het nekvel pakken, daar zijn ze veels te zwaar voor! Beter met plantenspuit of waterpistool laten schrikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een planten spuit dat helpt ook niet dat heb ik ook gedaan en te veel water is ook niet goed heb ik gehoort dan kan ze dood gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt dan weet ik dat ga ik dat doen iedereen bedankt voor de reacties
Rieneke1
12 jaar geleden
koko, tikken uit gaan delen aan een kat is het stomste wat je kan doen. waterspuit heeft ook geen zin.
de kat zal jou als vals en onbetrouwbaar gaan zien, en zodra je niet thuis bent gaat ze toch in de snoeren hangen.
ga liever naar de bouwmarkt, en koop bescherming voor om de snoeren heen.
de kat zal jou als vals en onbetrouwbaar gaan zien, en zodra je niet thuis bent gaat ze toch in de snoeren hangen.
ga liever naar de bouwmarkt, en koop bescherming voor om de snoeren heen.
Antoni
12 jaar geleden
rieneke, dat lijkt mij ook de (eenvoudigste) oplossing! Iets doen met de snoeren, waardoor ze niet meer gevaarlijk (kunnen) zijn voor de poes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed idee om de snoeren op te ruimen / in een beschermbakje of zo.
Waterspuiten werkt wel heel goed hoor bij katten (sorry Rieneke, wij hebben echt heel andere soorten katten geloof ik).
Maar zou ik niet aanraden bij electriciteitssnoeren. Tikken uitdelen en in de nekvel "langzaam wegdragen" moet je echt niet doen. Dat gaat meer richting mishandeling, waar de kat ook weinig van zal snappen ben ik bang.
Maar zou ik niet aanraden bij electriciteitssnoeren. Tikken uitdelen en in de nekvel "langzaam wegdragen" moet je echt niet doen. Dat gaat meer richting mishandeling, waar de kat ook weinig van zal snappen ben ik bang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor jullie reactie ik ga hier zeker wat mee doen ben blij dat ik iets anders weet nu dan dat ik een tik of water want dat vind ik zelf ook zielig maar als je verder niet weet wat je moet doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb eerst de tip van HeerVoldemort gedaan en dit lijkt te helpen stofzuiger op de plek neer gezet waar ze niet mag komen ik hoef het niet eens aan te doen ze ziet de stofzuiger staan en ze blijft daar vandaan kijken voor hoelang dit goed gaat allemaal heel erg bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een stofzuiger geeft een heel hoge pieptoon die pijn doet aan dr oren. Dat zal ze vast wel weten idd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik hoef het niet eens aan te doen ze ziet de stofzuiger staan maar ze gaat niet meer naar die plek toe had ik ook kunnen bedenken maar ja want als wij stofzuigen rend ze meteen de kamer uit
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.