Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou een hond een pak koeken 'stelen'?

Ik had een pak met koeken buiten liggen, met plastieken verpakking rond.
Zou het kunnen dat mijn hond die heeft meegenomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

natuurlijk kan dat, maar dan zouden er hoogstwaarschijnlijk ergens nog stukken plastic liggen en vaak gedraagt je hond zich wat anders na zo een smulpartij. het kan natuurlijk ook een ander persoon zijn geweest, of je heb je gewoon vergist :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag,

Ik heb ook een hond, en die heeft wel een keer mijn blikje Energy gepakt en een zak snoep ...

Dus het is mogelijk.

-Jobb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk niet dat het kan, of heeft jou hond die koekjes wel eens gegeten? dat hij het door had wat het was. Eet jou hond nooit koekjes, dan heeft hij het zeker niet gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer jij de hond niet aan zijn verstand hebt gebracht dat er niet van de straat gegeten wordt, kan dat.

De hond zal niet geweten hebben dat de koek van jou was. Of heb je hem ook nooit geleerd dat er geen eten van de baas wordt gepikt voordat de baas toestemming heeft gegeven!!!

Tenslotte is plastic luchtdoorlatend en een goede hondenneus heeft geen moeite met het ruiken door de verpakking heen. Als het dan ook nog eetbaar is, is zijn kostje gekocht. Het kan dus best zijn dat je op een verborgen plaats wat restanten vind, maar een hongerige hond kan ook het hele pakket aan.
Ivana
12 jaar geleden
jazeker, hoe lief je hond ook is, hoe goed je hond ook luistert als je er bij bent..... dat zegt niets als je weg bent.

geloof me, onze hond heeft niet alleen een pakje roomboter van het aanrecht in de keuken gejat, maar ook een net gebraden kip, achterin de tuin vonden we de resterende botjes (hij keek ook nog schuldbewust !)

ja een hond zal zeker een pak koeken stelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm kan wel zo zijn! Mijn hond is zegmaar niet normaal opgevoed haha, bij alles wat ze te eten ziet/ruikt moet ze even komen kijken of ze het eetbaar vindt. Maar ze heeft al zoveel koekjes die gewoon op de tafel lagen opgegeten. Het zou dus wel eens kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing