hoe kan ik mijn schildpad leren uit de hand te eten?
ik wil dat mijn schildpad uit mijn hand eet, maar hoe leer ik hem dat.
Toegevoegd na 1 uur:
roodwang schildpad
3.3K
3.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Honden bijten ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze bijten dus echt niet. nog nooit gebeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je verdomd veel geluk gehad, overigens ben ik ook nog nooit gebeten.
Overigens is dan de volgende vraag van mij:
Wat voor schildpad heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rood wang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een roodwang die bijt en redelijk groot is, is vrijwel niet meer los te krijgen, hij kan bij een andere schildpad zijn kop afbijten!!
Dan kan je een beetje inschatten wat er met je vinger kan gebeuren.
Ook kan je dan een levensgevaarlijke infectie oplopen, doordat ze zeer gevaarlijke bacterieën in hun ontlasting hebben, vooral in warm water.
Dan kan je een beetje inschatten wat er met je vinger kan gebeuren.
Ook kan je dan een levensgevaarlijke infectie oplopen, doordat ze zeer gevaarlijke bacterieën in hun ontlasting hebben, vooral in warm water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry Ed maar een kop eraf bijten lukt niet.
Een T.s. elegans heeft geen tanden zodat hij niet door de huis en spierweefsel heen kan komen, wel kan hij de nek breken waardoor de schildpad sterft en dan wordt het vlees eraf gescheurd.
Bij een mens kan de T.s. elegans maximaal een vinger breken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach ja, ik wil nog wel eens wat overdrijven, maar weet wel, als ze je vinger vast hebben, is die nog zo maar niet los, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zegt iesereen bijten? ze zijn klein en ik speel heel vaak met ze l, maar ze bijten niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze schildpadden horen in het water thuis, het zijn geen dieren om mee te spelen, als je een dier wilt om mee te spelen neem dan een hond of kat.
En ja, nu ze klein zijn bijten ze nog niet veel maar over een jaartje heb je ze aan je vinger hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry Ed was jou reactie vergeten.
Inderdaad als een schildpad beet heeft laat deze niet snel meer los, zeker niet als het eten is, wat een hand van een mens toch is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.