Heeft mijn kat een maatje nodig?
Hallo allemaal,
Ik heb een super lieve knuffel kater van een half jaar oud, wij hadden thuis altijd maar 1 poes en ik heb nooit het idee gehad dat deze eenzaam waren alleen bij hem heb ik dat wel. Hij zit hooguit 2 dagen in de week alleen thuis en verder is er altijd wel iemand een dagdeel en een avond bij m.
In de zomer zou hier een kitten van mijn vriendin komen logeren dus even een paar keer proberen en hij vond het helemaal geweldig, helaas was het andere katje er niet zo van gecharmeerd dus dit is helaas niet doorgegaan. Ook mijn moeder heeft een katertje van een half jaar waar ik hem laatst mee naar toe heb genomen, wat vond ie het leuk spelen en stoeien ( wat uiteindelijk wel wat uit de hand liep omdat het andere katertje het elke keer verloor)
Hij vraagt erg veel aandacht vooral vragen om eten of door dingen te doen die niet mogen, zoals op het aanrecht zitten en aan de stoelen krabben of bijna de stof eraf trekken.Verder kan hij door een kattenluikje naar buiten en kan hij alle kanten op en wonen we niet aan een drukke straat. Hij slaapt bij ons op de slaapkamer in zijn eigen mandje en als de wekker gaat weet ie niet hoe snel hij op bed moet springen om bij ons te komen liggen, ook apporteert hij zijn speeltjes maar speelt in verhouding met kittens die ik ken erg weinig, ook kan hij zo de hele dag slapen of gaat in garage in een hoekje zitten. Mijn vriend zegt dat het wel wat mee valt en hij geen maatje nodig heeft.
Wat zeggen jullie?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.