Ik wil 1 lange dag weg zonder mijn hond, hoe doe ik dat met zijn eten ?
want niemand kan hem te eten geven die dag, kan ik dan s ochtends beter 2 keer te eten geven?
Dubbel voer 's morgens is geen optie,verder kun je bij veel reacties en antwoorden zien wat je kunt doen.
Ben benieuwd hoe je het op gaat lossen?!? @c4th, Als de hond heel lang gaat blaffen en/of janken
(wat zeer waarschijnlijk zal gebeuren omdat hij het niet gewend is) en er zijn dierenvrienden die dit horen is de kans wel degelijk groot dat de politie gebeld wordt en de hond uit huis gehaald wordt,het is echt niet de eerste keer dat dit kan gebeuren,ook ik vind dit net zoals Kapperkort terecht!!
Dan moeten ze wel weten dat hij er zit...
Het blijft erg onaardig voor de hond.
Mijn hond kan altijd bij verschillende vrienden terecht en ik pas ook altijd met plezier op hun hond.... Als ik een hele dag weg zou zijn, zou ik me niet op mijn gemak voelen, ook al kan mijn hond lang alleen zijn. En stel je voor dat je om een of andere reden langer weg bent dan gepland... Zorg dus voor een oppas waar hij ook gewoon gewend is en goed op zijn gemak!
Gast doet tenminste nog zijn best om het te vragen, je zult ze de kost geven die niets vragen, maar gewoon de hond de hele dag alleen laten.
Schattig aapje trouwens :-)
een bakje harde brokken dat je extra neerzet is niet erg voor een keer, maar hoe kun je er niet zelf aan denken dat je hond niet meer dan maxi-maximaal 8 uur alleen kan zitten zonder uit te laten en ik weet zeker dat jij met "1 lange dag weg" meer uren bedoelt...!
er zijn genoeg mogelijkheden aangedragen door anderen om iemand te zoeken, en anders moet je maar bij de een van de mensen die je altijd tegenkomt met het uitlaten, vragen of je hond een dag bij hen kan verblijven en ook uitgelaten worden natuurlijk. doe je best, het moet lukken!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.