Mijn puppy blaft 's ochtends maar deed dat eerst niet? Wat kan ik hier tegen doen?
ik heb een lhasa apso/boomer pup van bijna 17 weken en hij kon eerst heel goed lang in de bench blijven en je hoorde m 's ochtends ook niet maar sinds een paar weken blaft hij al een half uur nadat mijn moeder hem heeft uitgelaten en ze naar haar werk is gegaan. ik lig dan als enige boven te slapen en hij maakt me iedere keer rond negenen wakker terwijl hij een halfuur daarvoor is uitgelaten. hij moet dan niet plassen of poepen. wij doen hem uit zn bench maar gaat dan tegen de deur aanslaan en blaffen en piepen maar dat doet ie ook als ik m in de bench laat. ik wil niet bij hem blijven want dan geef ik aan dat het goed is wat hij doet maar in bed blijven kan ook niet want ik kan echt niet slapen en hij houd ook op een geef moment niet op, hij gaat door tot je komt (2 uur lang) is dit pubertijd of zoiets? wat kan ik hier tegen doen?
Mag ik vragen waarom jij/jullie aan een hondje begonnen zijn?
Hij heeft gelijk dat hij protesteert.
Ga vroeger naar bed zodat je normaal om 8 uur kan opstaan en als je moeder gaat werken, ben jij gezellig bij je hond. Kun je hem van alles leren! Het beest leert uit zichzelf niets hoor.
Hoeveel is vaak naar het park? Een hond hoort iedere dag minimaal 1 uur te wandelen en/of spelen buiten.
En ja, waarom een hond nemen als het beest de hele dag alleen moet zijn in een bench?(als jij naar school gaat) Een baby komt op bepaald moment ook uit de box. Of heb jij ook tot je 18e in de box gezeten?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.