Mijn buurman heeft bedreigt mij aan te geven bij de gemeente voor het ontduiken van hondenbelasting. Wat moet ik daar nu weer mee?
Ik liep vandaag met de hond van mijn ouders (dezelfde als in de vorige vraag van mij over zieke hond) in het park.
Kom ik een buurman tegen. Deze zei dat hij mij erg vaak met een hond ziet, en vroeg of ik hondenbelasting betaal. Ik heb gezegd van niet, omdat BJ een logee is, mijn ouders betalen wel belasting.
Soms heb ik ook de hond van mijn broer als logee, en nu vind die kerel dat ik 2 honden heb, en dus moet betalen.
Dit gaat natuurlijk nergens over. En ik weet ook niet of hij mij echt gaat aangeven. Maar stel hij doet dit wel.
Wat zijn dan de gevolgen voor mij? Had ik bij de gemeente moeten melden dat ik een hond als logee heb?
Let wel op dat je ze aangelijnd zijn op de juiste plekken. Want als hij aangifte doet, kan het zijn dat ze extra gaan controleren op loslopen... Want zij zijn ook trieste mensen..
Triest maar waar
hij is met zijn verkeerde been uit bed gestapt.
verder niet op letten, hij zal een op dat moment niet lekker in z'n vel gezeten hebben!
niks aan te doen, het zij zo, amen!
Dat het alleen al in hem opkomt om je te vragen of je hondenbelasting betaald.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.